X

Lütfen Ülke (Bölge) Seçiniz

Türkiye (Türkçe)Türkiye (Türkçe) Worldwide (English)Worldwide (English)
X
X

Lütfen Ülke (Bölge) Seçiniz

Türkiye (Türkçe)Türkiye (Türkçe) Worldwide (English)Worldwide (English)
X

Directadmin Hata Günlükleri


Directadmin Hata Günlükleri

 

  1. DirectAdmin panelinize giriş yapın.
    Sol menüden “Sistem bilgileri ve dosyalar” başlığına tıklayın.

  2. Açılan menüden veya ana ekrandan “Özet / İstatistikler / Günlükler” seçeneğine girin.
    (Bu bölümde kullanım bilgileri ve günlükler yer alır.)

  3. Karşınıza gelen ekranda “Günlükler” kısmını bulun.
    Burada iki seçenek göreceksiniz:

    • Kullanım günlüğü

    • Hata günlüğü

  4. Hata günlüğü bağlantısına tıklayın.

  5. Açılan sayfada, alan adınıza ait error log (hata kayıtları) listelenecektir.
    Burada:

    • Hatanın tarihi

    • IP adresi

    • Hata kodu (örneğin 403, 404, 500 gibi)

    • Hatanın sebebi (ModSecurity, erişim engeli vb.)
      bilgilerini görebilirsiniz.

  6. Üst bölümde yer alan seçeneklerden:

    • Tüm günlük → Tüm hata kayıtlarını gösterir.

    • Tail → Son hataları (güncel logları) gösterir.

  7. Görmek istediğiniz satır sayısını ayarlayıp “Günlüğü yeniden yükle” butonuna tıklayarak listeyi yenileyebilirsiniz.



    Bu sayede web sitenizde oluşan hata kodlarını (örneğin 403 - erişim engeli, 404 - bulunamadı, 500 - sunucu hatası) kolayca takip edebilirsiniz.

 

Aradığınız Bilgiyi Bulamıyor musunuz?

Bilgi bankasını detaylı olarak incelediniz, fakat ihtiyacınız olan bilgiyi bulamıyorsanız,

Bir Destek Talebi Oluşturun.
Faydalı Buldunuz mu?
(4 defa görüntülendi. / 0 kişi faydalı buldu.)

Top